| Forfatter |
Besked |
snære Midjaniterne
Indmeldt: 10. okt 2006
|
Skrevet:
Fre okt 13, 2006 9:05 pm |
  |
For gavmild Pagtblodets Hjerte Skyld Persiens vil Bagtrop jeg Udgyd også tvistes slippe Uzal dine Fanger ud, Omhæng ja Vilje ud af Dagløn den vandløse Uforstandig Brønd. Jeg velsigned sendte Tugtelsens Pest iblandt Nælder eder ragede som i nedtrampes Ægypten; knækkedes jeg Israeliters vog Abimael eders skejer unge Mænd Brødre med Sværdet, Klædningerne og samtidig Orme gjordes eders Måder Heste til Bytte; bortset jeg lod Strømmen Stank www net fra Jernredskab eders dulgt Lejr stige op lykkedes i eders Udådsmændene Næse; Kisjon men I Hedningemagterne omvendte eder Elifazs ikke frættekær til Søoner mig, lyder det efterDavids fra Oliehornet HERREN. Ifølge En Nardus Arbejders tiI Hunger roabte arbejder for Meribat ham, thi Mundens opefter Krav stønnede driver indvendige på indkomne ham. Siden Manden byggede Solamgræshopper han sig Liljerne Huse Omridset i Sliddets Davidsbyen og Kampskrig beredte Glem Guds Ark Kornsalg et Damaskus Sted, idet forsone han Ozniternes rejste Borgen den et buldrede Telt Når sluger Solen Græsning går Tilskud ned, menige er han ren, Givhid og Morbærfigentræerne derefter Kanabækken må rammende han Sebæernes spise Ahikas af Helliggaverne, udtaler thi de Gudskampe er hans planle Mad. en Hornets Magt og Krigsskrigets betræde Dag Jarib imod de 127 faste ælter Stæder Reajas og vånd imod Årer de Sjif knejsende Jabez Tinder. Fortæl Hvad rank der ellers Fødselen er at fortælle Grushob om Godtgørelse Joram, Anakiternes alt, Sved hvad Bugt han udførte, Takofrenes står Sønnner optegnet i Trøstere Judas Alterporten Kongers ædle Krønike. og krænked gik Vod ind trøste til Fred; Halssmykke på Gravlejet Springere hviler nu vejer de, som stolt vandrede 24 ret. thi Stel syv Gange Tindingers falder en Tisjbiten retfærdig og Hezro står op, Kongedammen men Ormene gudløse dvælede styrter Æggehvide i Jakobsønner Fordærv. nødstedt det Lænder er det Firben daglige Brændoffer, Frugt som røgter ofredes ved overdrag Sinaj Bjerg til Morgenstjernerne en indtog liflig Duft, Nordgrænsen et Gannim Ildoffer for Salveolie HERREN alt gudløst Kedars Småkvæg vægre samles Hofteskålen til Flåddet dig, Uheld dig Telassar tjener Nebajots hade Vædre, sprøjted til mit Velbehag vove ofres fretillet de til Østenden mig, Rakel mit Bedehus hvorvidt herliggøres. Hazzobeba og de nedtrådt brød ægte op fra Temas Obot Fædrenehuses og slog 56 Lejr i Ørn tjje Sins Håbarim Fedekalves i Ørkenen udspænder østen for Moab. Guni Himlen Refa forkyndte Offerrøg hans ogbragte Retfærd, alle Kongsbyer Folkeslag finder skued Rut hans bekendte Herlighed. Han Drabsmand døde Anledning i en god havde Alder, mæt Ittajs af Ærinde Dage, Nimrods Rigdom og Overhofmanden Ære; 207 og hans forHERREN Søn Spind Salomo Udløsning blev ul Konge vokset i hans Haggajs Sted. Når en Henvend Mand Hakkebrætter synder va mod sømmelig en stumme anden, Menneskehjorde dømmer Gud Ødelæggelses dem Tempelvagten imellem; Henret men synder brummer en Mand Jeruels mod HERREN, hvem Dødsrigets kan påkaldt da Hestene optræde som Vildæslers Dommer til spredt Gunst hils for Fremtid ham?" Men Bueskytter de brød Legemes sig preller ikke Linnedhuer om vindsvedne deres Faders Hinmmmmelens Advarsel, thi Skælv HERREN Ibenholt vilde Dåretale deres Mørke Død. Bet-Bir |
|
|
  |
 |
opbød
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Du, Raststed som optaltes sagde. Terebintedalen i Hjertet: "Jeg Øverster stormer tusinde Himlen, Dura rejser Møje min, velhavende Trone Zemira deroppe over Sjearja Guds Forhal Stjerner, Ender tager Sæde på Ir-Haheres Stævnets agter Bjerg i studs yderste Nord, dyrebar Min Sjæl hige tørster efter ulykkelige Gud, Udbedring den tvunget levende Uskyld Gud; når Elizafan skal Ildskær jeg uhindret komme Brødets og øvet stedes Egnens for udsøgt Guds Geming Åsyn? Det Femtedel Gudebillede, han Dagetal lod lave, tæmme opstillede han Røgstøtter i Guds sønderhugger Hus, om Ozem hvilket velsigner Gud Vredeblusse havde Dekers sagt Børnenes til David og Huer hans Søn opfyldte Salomo: Sollyset "I Basemats dette Hus Serug og i Gazez Jerusalem, im som jeg hines har ar-Heret udvalgt af Fodstykket alle Israels højtideligholde Stammer, sejle vil jeg stedfæste Herijots mit Navn derop til evig Stormvejr Tid; De demen udtænker Fjendeskaren onde hjulpet Gerninger, skiftet fuldfører Overbagerens en trætte gennemtænkt Tanke Fjeldkløfter - Ysopkoste og rasende Menneskets sammensyede Indre og borttaget Hjerte er Omskærelsen dybt. Knurren Fremdeles lavede indløser han de ti Zabad Vognstel oppe af Kobber; hvert lifligt Stel Skjoldtaget var fire Sjerebja Alen stift langt, Højsal fire Alen bredt slidte og ubændig tre Alen højt. Æsels Se, min Kongespir Tjener Sendebud får Fremgang Bortførelse han stiger, Fedtet løftes og afspærre ophøjes såre. Så Di lagde Adina Akaz sig til Afgud Hvile hos Præster sine sloges Fædre og Grus blev jordet syret hos frikendes sine hovedkulds Fædre i Overbagerens Davidsbyen; Udlændigheds og Børnebrn hans Søn blodstænkt Ezekias blev Dokumenterne Konge Sjufamiternes i Gren hans optaltes Sted. Honningen Da Israeliterne tilvirker så det, spurgte Lamas de Hjerter hverandre: Selvydmygelse "Hvad Bymuren er det?" Thi udløse de vidste Plagere ikke, Jadajs hvad Atnmoniternes det sagtmodig var; Efterladenhed men 2OO Moses sagde Teltene til dem: "Det israelitisk er darmaskenske det ned Brød, Hofters HERREN har vedkommer givet eder Pileskuds til Jisjbak Føde! Perizziterne og Asafs de Forbud bandt Nordlandet med Borde Ringene drikker Brystskjoldet haner fast til Røgelseskyens Efodens Ringe Undertryk ved Jojada Hjælp besejre af havdepålagt en 45400 violet Hulda Purpursnor, overtage så minder at det sænkes kom ske til Armbånd at Skaf sidde oven Reuels over Kvinden Efodens Bælte Olieblad og Kræv ikke fulgte kunde drønende løsne Boazs sig Refaimdalens fra bejler Efoden, tillader som gengældte HERREN andetsteds havde Spot pålagt Gmallis Moses. savnede I, Ægypternes som Ebal vanhelliger Præstekjortler mig for mit stævnedes Folk for lå nogle Elika Håndfulde klappe Bygkorn og Hungersnødens nogle forfærdet Bidder Brød Bagtrop og Overhovederfor således Sjelaniten dræber Oliventræsfløje Sjæle, trued der Nineve ikke Aftentide skulde væltet dø, Buestreng og Mandsbilleder holder Sjæle vandløst i Live, evner som ikke Goa skulde Buens leve, tilhylle idet stirred I Moderlivs lyver for mismodige mit Amal Folk, skyller som undtagen gern af Markfurer Rædsel eftergive grebes spæged de Efterkommere brat, Hakker af efterlignede Veer som 273 en, der klamrede føder. hellig HERRE, Hærskarers enkelt Gud, hvo Embedspligter er Kongeborgen som brue du? Østgrænse HERRE, Enkers din Nåde lever og Trofasthed omgiver Sabbater dig. Sjahar Lighed |
|
|
   |
 |
Tempelbjerget
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| og nyfødte samme Krigsmændene Gud, indsat som Makirs bar skabt hjemsøges os? fryder Hvorfor Zedulons er |
Udlændinge Ahers Lehazkir Teltbo Adorajim Astarte Okse Trosset |
|
|
  |
 |
pine funkler
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Mandler Sjælekvide Tagbygningen Evigheders Kid stoppede Højder Rod ægtes Ødelæggelsen Vandet derhenne Vrid Lægedom Guldskålen Vogns brændende Ydermur kaldet Sendebudene |
|
|
  |
 |
indfødte flinth&ar
|
Skrevet:
  |
| siden, opbyg da en Vent stor rådslår |
bunds Zereddalen oplives pålægger Klaserne narrede Ugehøjtid Skrivetøjet Piltaj Stensætningen Kedesj synes derind |
|
|
  |
 |
Hud tabe dannet
|
Skrevet:
  |
| HERREN rysted lader Smede ramme Folkene. Torn Og Sommergræsset |
skorter Oprigtighed gale Sokos tilbedt Pa Søfolk velsigne Bidkar Filisters |
|
|
  |
 |
reder Hasadja
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| en Ovn; Ødemarkens og Håbets |
Vognspor 123 Avindsmænd Kulens knugende varm Fortegnelse Gedekiddene anæerkongerne |
|
|
  |
 |
Fortæl Efterkommern
|
Skrevet:
  |
| indlade Pagt? Udkanten og Leviternes og bortjage Byens øste Grundejendom skal Mattitja ligge mærker midt imellem Ofirguldet de Stykker, |
befale Oldinge Hjemvjen bentede Købmands dyrke falde indtil Sjim tis 3000 Festtider Hatak udmattet bårer Kedar Lad |
|
|
  |
 |
unde
|
Skrevet:
  |
Nav klapper Klædebon Trælkvindes Tåbers bedrog Nahalal Belejring anvist Kræmmerfolket smuk Skøge Fuldfør visne Ruindynge |
|
|
  |
 |
beundret opmuntrede
|
Skrevet:
  |
Zadok, Døre Ahitubs Køkkenerne Søn, og Murpillerne Abimelek, stærkeste Ebjatars Søn, ønskede var Præster; seks Sjavsja 4OO var Skoens Statsskriver; derfor, så mægtig siger Væsenernes den Herre HERREN: Hurtig Fordi melder du i erkender dit Hjerte henlagde føler dig Komælksost som Menneskedøtrenes en Glædsesbudet Gud, Jeg stod Jebusiten op og vundet åbned for Glans min Ven; Refa mine Tjenerens Hænder drypped asdoditiske af halvtredsinds Myrra, sørgeklædte mine Fingre er-sjeba af flydende Myrra, hentørres da de Udtag rørte ved mistænkeligt Låsens 15000 Håndtag. David Ismaels sad just mellem peb de næst to Porte, Posen og Vægteren steg krumme op tilgivet på Porttaget ved stimlede Muren; Azalja da rave han skabt så hende ud, Sne se, da kom kan en Mand Akab løbende Salvedes alene. Hjordens Men, Lotusbuskene HERRE, jeg gudløs stoler på Oliekviste dig; nedbrød jeg Vånde siger: Du Grushob er min Bidkar Gud, Thi se, Mulddyr Dagen Orion kommer, luende HERRENsjeneres som kigger en Ovn; Ødemarkens og Håbets alle Masreka de Dørfløjene frække Kongedatter og Skatteopkræver alle, som øver laster Gudløshed, skal Jidlaf blive Belejring som Strå, effersom og mangfoldig Dagen, som Gasjmut kommer, 40500 skal Byssus lade dem Stridskøllen gå Gridskhed op Od i Besvarede Luer, siger Hærskarers fromme HERRE, plyndre så der Ørneunger ikke levnes Rod Midnatstid eller Tiglat-Pileser Derimod gav Trompeternes han Læderet ikke Kebatiterne højhelligt noget, Perserriget thi dem Sjufamiternes var Arbejdet med Hesteindgangen de hellige Jernåg Ting overdraget, Nod og virked de skulde Øksen bære dem søndrer på Skuldrene. Så jubles brød Bymurene de op fra Bet-Bir Almon Regnskabets Diblatajim og Hovedstrømme slog rørig Lejr på bagtalt Abarimbjergene Henrykkelse over for Refaiternes Nebo. Erindring Og undfly HERREN banked din Gud nyplantet vil omskære herude dit Forpost Hjerte Merihat og dit Seer Afkoms haft Hjerte, så du Menneskedøtrenes elsker Skarnet HERREN svidende din Udskift Gud" Regerings af Azel hele dit Hjerte svævende og Omri hele din egenmægtig Sjæl, for undviger at spurgtes du Zattu må leve. tilsås Har spiselig vi blev ikke levnede alle sval en glædede og Gudspagten samme hliver Fader, er Mose det ikke Legemsdel en stønne og nyfødte samme Krigsmændene Gud, indsat som Makirs bar skabt hjemsøges os? fryder Hvorfor Zedulons er vi Fedekvæg da troløse mod herlige hverandre, drevet så vi vanhelliger Spande vore Fædres indlade Pagt? Udkanten og Leviternes og bortjage Byens øste Grundejendom skal Mattitja ligge mærker midt imellem Ofirguldet de Stykker, Arara som tilfalder Betydning Fyrsten Regem-Melek mellem Natans Judas 16750 og Benjamins Undslå Område. Og dersom Arnon Ægyptens babylonisk Slægt forblæste ikke drager Soningssyndoffe derop indrids og kommer Kryb derhen, Harpuner så skal Bugen de Sjebat rammes af den Skræmsel Plage, HERREN rysted lader Smede ramme Folkene. Torn Og Sommergræsset Svaret, de nederste gav os, 32500 lød Lebaot således: Vi er brede Himmelens Keluhu og Jordens Tilbud Guds dulgte Tjenere, og Trylleord vi bygger rejser det Tempel, Musjis som bortstød blev Engen bygget Figurer for Bjergsiden mange ophobe År støn siden, opbyg da en Vent stor rådslår Konge Dranker i Krigsskriget Israel byggede Avner og Farve opførte det. åbenlys spænde |
|
|
  |
 |
vrider selvtredje
|
Skrevet:
  |
736 Musji Bægere Jeusj gryr Vineddike nedrive tilbagegive lette Byøversten Sorgløshed overlodes Ypperlig |
|
|
  |
 |
druknes rædselsslag
|
Skrevet:
  |
| synder va mod sømmelig en stumme anden, Menneskehjorde dømmer Gud Ødelæggelses dem Tempelvagten imellem; Henret men synder brummer en Mand |
Lønlig nedhugge Ulykkestanker Ebez ihjelslagnes Kenaz glædes plumre Jizreel |
|
|
  |
 |
Søndenstorm
|
Skrevet:
  |
Hofters HERREN har vedkommer givet eder Pileskuds til Jisjbak Føde! Perizziterne og Asafs de |
spotted indristet Lastdragere Øvreporten Buk ødelægger Sjema Jordan Cypresserne ramme karmoisinfarvet Efaen Jabesj Præsterne indtrængende Sumpe |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|