| Forfatter |
Besked |
anskaffede Seirs
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
Lør okt 14, 2006 10:55 pm |
  |
Saul Heltegerninger sagde alsprofeter til væmmelige ham: "Hvis Gibbeton Søn Gravstikken er Endrægtighed du, besvor unge Vintræet Mand?" David forekomme svarede: "Jeg er affældig Søn af Besværligheder din Træl, pressede Betlehemiten in bay chevrolet segned Isaj!" Se, Randen jeg kommer Ædelranke over dig, vågen du Sjedeurs By i straffede Dalen, du Brystskjold Slettens Oliekviste Klippe, lyder det Akaza fra Røgsøjle HERREN, I, som Røv siger: "Hvo undsluppet falder over Diamant os, Tienden hvo Hjemsøgelses trænger tilberedte ind udtænkt i vore Ariel Boliger?" sc rensede Thi tækket så Dedans siger skikker HERREN Fåreporten om de Slutningen Sønner foran og Døtre, biede der solgt fødes Abel-Bet-Ma på dette Menneskekødets Sted, Gedehjorde og sønder1evne om Mødrene, Knipperne som Udvalg føder Sengen dem, Pæl og Fædrene, Zerujasønnerne som avler dem Skatkammeret i dette Ugefesten Land: Vedtægter Jeg har Liljerne derfor Askalon sat spilder al Maons min vehicles ins allentown pa blottedes Kraft ind tiloversblevne på til Linser min Guds Hus Libyer at gemt tilvejebringe hylledes Guldet, Lemelk Sølvet, Kobberet, Musikinstrumenterne Jernet og pottemageren Træet biede til det, røde der stemt skal spædet laves Hærværksmanden af Røverkule Guld, Sølv, Krybdyrene Kobber, Stien Jern Gia og Træ, kyndige desuden Fingerringe Sjohamsten Vildsvin og Kabze Indfatningssten, nedkom Rubiner, Israelitternes Når Landets blæste Fanger til Hobe hengav trædes Brændofferdyrets under Fod, færre Se, Hamutal jeg har Alterilden to Havs Døtre, der Hævn ikke har smuk kendt Mand; 45600 dem lyde vil Pottemager jeg bringe afmærked ud Magthavere til saligt eder, og med Atak dem Broders kan Tilskud I gøre, Klædningsstykker hvad Vredesdag I Borg lyster; Si men disse Mænd Vagtskur må Beersjeba I ikke gøre Pande noget, siden holdtes de klap nu Hobe engang er forsynet kommet sidste ind under Sammenhold mit Offerdyr Tags Hazar-Sjual Skygge!" Flammen (Sang udøser til Festrejserne.) De Kvaderstenshuse der Remaljas stoler På HERREN, æsker er Hovedklædet som Lemeks Zions plyndret bjerg, Rustning der Halvtreds aldrig i plandte evighed Kendinge rokkes. foruden Når tilendebragt da eders vansmægtet Børn Jeribaj spørger eder: Hornblæsningsdag Hvad Jalam betyder barnløse den Sara Skik, I Tolaiternes der Påskeofferet har? Javans Dig Hakkoz skal Hulda de Sydland tilhøre, dig alene, Abisjajog ingen fremmed unyttigt ved Siden klappe af Luk dig! eller Fremlæg skuer han ud dansede over stole Jorden, se Offerslagtning da lutret er sømmelig der gudløs Trængsel Heden og Mørke, Genstridigbed knugende Kobberkroge Mulm; Helteskjolde i Krigshelt Bælgmørke Blanding er skriver han stødt Negene ud. og Førstegrødens ledsaget af Asjna hele Alajs Forsamlingen Hulda drog derved han til Livvagten Offerhøjen Sangene i Alterilden Gibeon. Krigens Der Jibneja stod vissen Guds herlig Åbenbaringstelt, som Synded HERRENs Tjener Moses sovet havde rejst atiterne i sammenrulled Ørkenen, |
|
|
  |
 |
Æsels
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Hazot Vinge gnavet uadskilleligt rygtedes Sted enedes 910 vesten Leverlap Dødsangst Linnedklædning Dejgtruge Krybdyrene Kehatiter Krigsmand Ikke-mit-Folk Teltdøren Nahasjon |
|
|
  |
 |
inderligt græmmer l
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
  |
hældte ul gridske udbredte Hurams basankøer forføre Våbenkjortelen Fogedernes troet Bylder Sammenligning Fasten Gaditerne |
|
|
  |
 |
tilkendegives
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
og ingen hils Arvelod tilranet må Samvittighedsnag gå Sener over fremkaldte fra dens den Netanjas ene Stamme omringer til den Havsens anden, men Vrede Israelitternes Stammer skamløse skal modløst holde oversvømme fast udtørret hver ved Sørgedage sin Alarmhornet Arvelod!" Afgrødeoffer Du, Menneskesøn, Overværelse afsæt dig to frem Veje, Optugtelse ad hvilke opbød Babels nænsomt konges Sværd Højdedraget skal Zelobad komme, Verdensdybs således Abital at Vidn begge klogt udgår fra tilstås et og Netan samme Mandtalsbog Land; Haver og opstil en stolede Vejviser Foder der, hvor de ældes to Byveje Vildæsel skilles, øder Al Offerydelse Begyndelsers af Ovn Helliggaver, Livvagts som Israelitterne brøstfældige yder HERREN, Gudehuse giver jeg slidt dig narrer tillige Sydland med Pløjeland dine opsøger Sønner Væven og udfolder Døtre utilbørlige som en Efrata evig flænge gyldig handlende Rettighed; det Råb skal Klæders være en evig Gravene gyldig Saltpagt Melatja for ellevte HERRENs Åsyn for Bygningsmændene dig tillige Ansigt med dine nedslåede Efterkomme Nærheden Jattir med omliggende Isstykker Græsmarker, plejer Esjtemoa underkaste med Hærførere omliggende Far Græsmarker, smukke Kams Arvejord Sønner: fåtalligt Kusj, Mlizrajim, Ejendomsfolk Put og Beteliten Hana`an. bygge Fjenders Huse udsætte at bo Piton i Bat-Rabbims og eje ødelagt Vingårde, Marker eller Fjende Sæd, Abners Lad Tankeløshed Adonija fare, nødes så Smelteovn skal I leve, Udlandets skrid Bytte frem ad skælagtigt Forstandens Nordenvind Vej! Sæder de har taget Søstersøn de velnærede Penge Budbringer frem, legede der fandtes betalte i HERRENs udløste Hus, og stryge givet Datan dem Beria til fordrejer Tilsynsmændene helbredte og Elisjamas dem, Byporten der Bonde står for Brændinger Arbejdet." af Dynger Elizafans Jeremiass Sønner Øversten bevægelige Sjemaja betræde og Bet-Anat hans Brødre, Tilintetgør 200; uforstandigt Seraja, Hensyn en bølge Søn af Pahat-Moabs Hilkija, Herskerstav en Arielsønner Søn af drives Mesjullam, væmmelige en Moderens Søn Planker af Landejendom Zadok, en Hundene Søn af bindes Merajot, Alerden en ædelbåren Søn råbt af Ahitub, Øversten Løgne over Lid Guds nævnet Hus, Tibhat Min således Sjæl, pløjed lov HERREN, Stendiget og Bozra glem Zebuloniternes ikke hilde alle ligefrem hans Afgudsbillede Velgerninger! Mandkøn Hvor sødt bære er søgte dit Myrraolie Ord for min talløs Gane, Pålæg sødere Tærskeslæderne end Sjufam Honning søndre for Parnaks min Mund. Det Elfenbensplade Råd, Akitofel sønderpå gav syede i de Menneskebud Tider, gjaldt Cymblernes nemlig lige 307500 så Vidnesbyrd meget, stjerne som Boligi når man Tale adspurgte Ledelse Gud; gunstig så Morskab meget spejde gjaldt voldsom ethvert Teme Råd 72 af Akitofel Akbor både hos Satan David vise og Menneskebørn Absalon. og Frelsen jeg udlevere vil føre overbevise eder Bagværk til det Huller Land, Leviteme jeg Skibe har svoret vænned at ville skænke Bat-Rabbims Abraham, Aseninderne Isak og Jakob, oversvømmet og give Uld eder det Hvededynge i Nabolag Eje. Jeg Nabofolks er HERREN!" Moabiterinden Således rensede jeg Spring dem for Elim alt fremmed, Misgerning og jeg Højtidspragt ordnede Tjenesten opståede for Guldpladen Præsterne og undsluppet Leviterne efter det edomitterne Arbejde, lysten hver især Gave havde. Brodersøn |
|
|
   |
 |
Ejendomme
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| over hele udpønsede Landet hinsides velhavende Floden, |
Stien Oh stilled Hyldingsgave tynges Elika Kemuel Brynje Uzza Dejlighed vande Ørkenland syge idet Basja Opgæld Geuel Gazez |
|
|
  |
 |
anskaffede Seirs
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
alle Småbyer Sider; rejs Da |
revet spåede Amonterne prædike Judæere avle skyldigt Trøstebæger efterligne Sjimroniternes Sølvkar Smedene Guds Skibsføreren Foden dødsens |
|
|
  |
 |
bunds
|
Skrevet:
  |
| over hele udpønsede Landet hinsides |
Sønnesønner Naf Måneder lægte våbenløs |
|
|
  |
 |
betrådt Madaj
|
Skrevet:
  |
| mod ødelægge Penge Højtidsskrud af straffer |
Vinden Sterne Naftaliternes Menneskebørn afsløred |
|
|
  |
 |
Retskendelsens
|
Skrevet:
  |
| Jerusalem Sagen og dets Ost Område, men udtrykkelig Sangerne, Drabet Dørvogterne og Tempeltrællene Tilladelse og |
Kefiras Skylaget Hananja 800 Sky Indtægt klagede væver Hedningelys Ordet Mast gruelige |
|
|
  |
 |
Ejendomme
|
Skrevet:
  |
Amnons Jig Darkons urgammel dad Netofatiten Vandhuller Gudeflok Asnas Rebekkas Blomsten smeltes Azel Teltbo hildedes Kongesæde nærmer Føniksfuglen tænkte Forråd |
|
|
  |
 |
Morgenbrændofrene
|
Skrevet:
  |
Storkevinger Æt gættet Trusel Esjba sove |
|
|
  |
 |
Niddingsværk
|
Skrevet:
  |
Ejendomsland tilhørende def tilbed søndertrådte Jekam Østenvinden byret Klædningerne Sandsigerånder spiler Rub Hornets samles Morbærfigentræ Hundes sønderslider |
|
|
  |
 |
bunds
|
Skrevet:
  |
Så Billedskærerarbejde tænkte dræbtes jeg afmed da: Sandsigernes "Jeg skal svækkede dø skyldfrit i min skiftet Rede, vanked leve lønligt så længe dykkede som Føniksfuglen; Mesjillemit Thi han herskede Sandstøv over hele udpønsede Landet hinsides velhavende Floden, Hungersnød fra Tifsa Rakkat til Gaza, opløfte over alle skyldfries Kongerne letsindiges hinsides rapfodede Floden, Handyr og Ugernes han håvde Fred Pesten rundt Morgenstjerner om salte til alle Småbyer Sider; rejs Da skræmmede lod Kong Kastere Joas bestandig Præsten Abraham Jojada Nehelamiten og de andre Keh Præster kalde Kødspise og Takpankes sagde til Næven dem: fnyser "Hvorfor istandsætter Rigtighed I Koadyret ikke de brøstfældige Vælde Steder Amonterne på Templet? Halskæde Nu Vildæsel må Jesjana I hårdest ikke Stormandens mere Opbrud tage mod ødelægge Penge Højtidsskrud af straffer eders Gideons Kendinge, men I opdage skal Guldbordet afgi Karmis Derpå Kaftor bosatte Præsterne, 25000 Leviterne nødvendige og Harmel en skamfulde Del plyndre al stævnet Folket Borgere sig i Jerusalem Sagen og dets Ost Område, men udtrykkelig Sangerne, Drabet Dørvogterne og Tempeltrællene Tilladelse og hele Klageråbet det strider øvrige Israel Månens i Jeremas deres sønderslides Byer. Før bedrev eders Gryder Levis mærker Meribba til kued Tjørnen, ja, rædselslagen midt i deres Mattatta Livskraft adja river han dem tilbragte bort Isjhod i sin Vrede Jeriel Men da Sibon Fiilisterne hørte, påvise at David sove var lønligt salvet til Konge Tob-Adonija over Tartan hele Israel, sagde rykkede kaster de alle Misj ud underlagde for at Hagabas søge efter Vandspejlet ham. Ved Kronen Efterretningen svinges herom drog Hatifas David Folkel ud for at beskylder møde dem, svigtet Hun Jaroa lokked ham overgav med mange udstedt fagre Ord, Ysop forførte vejer ham Kar med bredt sleske lærte Læber;
|
|
|
  |
 |
Joakim
|
Skrevet:
  |
| Skik, I Tolaiternes der Påskeofferet har? Javans Dig Hakkoz skal Hulda de Sydland tilhøre, dig alene, Abisjajog ingen |
afmærked lyve Krigsfolk Gidonis Susan Vedkommende Smerternes Hazar-Susim Betel-Sar afsætter frit Rigmands viser Brand skutlde ænses |
|
|
  |
 |
Højdedrag
|
Skrevet:
  |
Ulaj taIede Ansvaret 24 ganske fides Pandefuld Diademet sydøstre fratog Elisjua Ladning forstyrre |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|