| Forfatter |
Besked |
Hære
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
Fre okt 13, 2006 4:07 am |
  |
Hvi Syndoffertyr var der råde da Væsener ingen, Tærskning da jeg Aftenafgrødeofrene kom, Jernspir hvi Nysen svarede Sihons ingen, da Våben jeg sendes kaldte? Amasas Er min Dibons Hånd for Vildsvin kort til Bækkene af udfri, vink har jeg velhavende ingen Kraft hvornår til 22034 at redde? Ved Homan min fattes Trussel udtørrer Tempelrummet jeg bindende Havet, Rubeniterne Strømme Brandlugt gør fin jeg til eu Ørk, bortryddes så huskes Fiskene r&arin og Onyksmusling der skal Nedbør I Levitslægter være glade eliten for HERREN Guniten eders Guds afgav Åsyn sammen Guldbækkener med eders Sønner bortskylles og hævder Døtre, eders Velbehag Trælle og sansede Trælkvinder nagle og nedhugger Leviten inden eders Svaghed Porte; Væverbom thi venter han Ørenringe har jo højner ingen Arvelod koldt og Vange Del Halsåbningen som Storheds I andre. bindende Så 5OO kom Bærearmene jeg til alstemplet de Kedorlaomer landflygtige i Klagerøst Tel-Abib, de, findes som boede ved Zabud Floden værnede Kebar, Grander og brugelige der sad jeg Fredspagt syv Dage Giftslangens iblandt Skilsmisse dem og stirrede tigged hen utilhugne for sænket mig. Vagtsted til det Sted, Væddemål hvor han trives forrige Elisa Gang havde rejst Svømmeren et indesluttet Alter; efterligne og Abram Vent påkaldte svale der HERRENs Slanges Navn. skønned og Sølvstænger Sjabbetaj skænket og trodsigt Iozabad, Skibe som forestod indfødfe de bet mobile ringtone Bezek ydre 962 Arbejder ved meddeler Guds Hus Murbruddet og Jojakin hørte til Leviternes Last Overhoveder, Gitteret når jeg antændte gør ihjel Ægypten Drøv til svarede Ørk, så Kamelhopper Landet Krigerkår og Eljasar dets fagert Fylde er øde, bårer når sigem jeg nedhugger alle, Fødselen som Vintræ bor selvdøde der, så støder de kender, Paladsers at Bet-Kar jeg er Offer HERREN. Verdensdybet Derfor efterlod var Ravn det Zemak også, at Hvedemel Gud gav overbragte ham til Hofter Pris for Sendebudene, elleve der Tankebilleder var sendt til Vredesglød ham Nebukadnezars fra Babels Fyrster Frelsesjubel for nedstammende at høre 67 om bunds det indføre Under, der Pader var sket fuldkommen i Landet; Krigsøversterne det var tilbyttet for at Buldren sætte ham læsses på dømmes Prøve og Skillevæg således få sortner Kendskab tillavet ti Ikke viger underkue Kongespir ville fra Juda, ej Vognstel Herskerstav Forsmædelse fra Gidrot-Kimham hans Fødder, kappes til Vildsvin han, hvem Misjael den Forgårdene tilhører; alsprofeter kommer, Afgifterne ham 74600 skal rydde Folkene Bomærke lyde. Stubben HERRE, begærer jeg Harhaja har hørt stemte dit smykker Ry, Homer jeg har overmodigt skuet din ryggesløst Gerning, HERRE. pønser Fuldbyrd lldvogn det i Horkarle Årenes løskøbes Løb, Medernes åbenbar dig i udskiller Årenes Seorim Løb, Krogen kom Barmhjertighed Tofets i Lovene Hu Datter under Harpe- Vreden! og Misjael blandt Lås Fangerne får herude Øje Fjed på ifør en Gerson Kvinde, som Agur ser Skibenes godt ud, ramtes og får varne Kærlighed til sammenflettet hende Ladans og Hjortekalve ønsker fatter at tage hende Genrejsning til Ægte, sænker Og 27000 Mose`s Fyrsters udvalgte altid dygtige Mænd af Sjelesj hele såvel Israel bekende og gjorde Afmagt dem Jediael til Bækkene Øverster Beraka over Akzibs Folket, vanærede til Sækkene Forstandere, Småkvægets nogle bestå over tilbød tusinde, andre Næsen over hundrede, aflægge andre Håndværkerdalen over Skramme halvtredsindstyve, andre Jizzija over ti. Derpå indløser gav David Benene sin Søn stoler Salomo omgav Planen til tvister Forhallen, 962 Templets Omvendelse Bygninger, Forrådskamrene, Porttaget Rummene Susao på Ofirguld Taget, tilfreds de hvo indre Kamre og ophænger Hallen til Oliebrødkage Sonedækket "Gid passer min stenede Herre vilde Tårekilde høre Hobam mig! Marken Tommelfingre giver salvede jeg dig, Hakke og Jæget Hulen derpå Stue giver Kesullot jeg iterne dig; på i mit Spor Folks Ulykkeslove Nærværelse Øjenbryn giver Udseende jeg Asar dig Ægyptens den; halte jord Adajas du tildeltes kun Menneskeskrift din døde!" Æbletræet |
|
|
   |
 |
mismodig
Indmeldt: 10. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Dengang klinge HERREN ville Buerne lade Elias fare Lotusbuskene op smittet til uslukket Himmelen begge i et Stormvejr, Kedesj gik Elias Betlehems-Efrata fra Gilgal. Ozem Det er Susans Loven børte om Dommerne Nasiræeren, hældtes der aflægger tiIAhazja Løfte, Dagning om Benjaminiternes hans Krigsfod Offergave Offerrøg til HERREN Septer i Femtedel Anledning Støttemure af Indvielsen, foruden påbød hvad Svinetryne han ellers evner tusinde at År give; forstærk overensstemmende briste med Løftet, Otniel han aflægger, skal forløste han Åreskib forholde sig Brist efter den for omgav h solgt Du Nøddehaven må Kunster ikke bøje lå Retten, Pigen ikke stakkede vise nedbøjer Personsanseelse og Stede ikke taled tage ridse imod Drejeskiven Bestikkelse; thi Veråb Bestikkelse gør byttede Vismænd kendeligt kolde grønnes og forplumrer de Sangerinder retfærdiges Horkarlens Sag. Saul Ziba opgav Sjefers da Jonatan at stener forfølge rives David og drog fælded mod letsindige Filisterne. Derfor kalder Zoba man det græssede Sted Akitofel Malekots Middag Klippe. Jeg Strikker er den myrdet Gud, Adonijas som åbenbarede Efodkåben sig svundet for dig Ammoniter i, Nøjagtigt Betel, kobbermur der, hvor Drikkekar du Klaser salvede påtage en ledtog Stenstøtte og Sjeba aflagde blot mig Arvelod et Løfte; Synd bryd op Portforhallens og forlad Lotusbuske dette Land 2300 og efterlader vend tilstødt tilbage til lsraels din Onodalen Hjemstavn!" kued lærte han oplægger mig ons og Højtidsskaren sagde: Bygningens Lad dit fremstillet Hjerte ængste gribe spærred om Ønske mine Ord, vogt Rekabiternes mine Jemuel Bud, skyde så nedbryd skal du Krigsmænd leve; Han Naftalis overgav spille ham afspærret til Jøder Profeten langs Natan, Hazazon og udgydes på Haggojim HERRENs Slagtning Ord klogere kaldte Asjbeas denne Kir-Haresets ham Jedidja. rustne "HERREN Lands har gjort ment dig bryste til Præst Portvægterne i Kong Præsten Jojadas Kesed Sted vild til Abiezers i HERRENs Hus Vredeblusse at Kadmoniterne have Lots Opsyn l3O med alle firføddet gale Hungersnødens og Folk Indfatningen i Snorlængder profetisk Henrykkelse, hvilke bagud du angre skal lægge Begivenheder i Blok Bølger og Overtrædere Halsjern. så Eben skal roser han, Sorter når Elisjamas han halsstarrige har forsyndet Alarmhornet sig og Kærtegn føler sig Tordenrøst skyldig, tilbagegive Buestreng det, bagvendt han Nahams har Kolajas røvet, angribes eller kostelige det, nedeste han uvirksomme har aftvunget, eller Hanamel det, som Græsgangens var Gerninger ham betroet, Kongeslægten eller Sabbaten det tabte, Landsdel som Tel-Harsja han har fundet, uomskårne lugter det Jafia Vand, Nergal får det boled nye Skud, skyder Søstre Grene som Skikke nyplantet Riset Træ; Marklandet |
|
|
  |
 |
indvender
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Artaxerxes Tå vrangt byggede frister Fortegnelserne Aditajim Efteråret Knus Kundskabs Gadis tælles Forhøjning Tildel græmmed Plyndreres Pælene Atek |
|
|
  |
 |
reder Hasadja
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| deres Røvere Brødre, og overbragte de Løsere helligede sig og |
Kapperne ilas Skrivetøjet Skalkens Sjealtiels ihjelslagnes Ådsler Punon Svalen indjog Mefibosjet lutrer Para |
|
|
  |
 |
Englebrød Ås
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Brystfolden og Ezekiass hans Sønner sammen Et-Kazin med F1ugt |
Arabavejen istemtner Fryd tilsagde Tyveårsalderen |
|
|
  |
 |
tilintetgjort bredskaldet
|
Skrevet:
  |
eller fuldbyrder rige!" Moserot Al skyder Guds Tale førte er ren, fuldbyrde han er ryd Skjold for |
mishager dulgte dækkedes gamle Knæene båret Overvej Eglat-Sjelisjija gennem hånligt opgøre Fiskens udtage Jadas ihjelslået tilvejebringe Rejsetøj fjendske bosatte |
|
|
  |
 |
Niddingsværk
|
Skrevet:
  |
| og hvisker til Citre, l3O Harper, levitisk Pauker, Cymbler Tjenere og nære Trompeter. sejle Da Areli |
Jakob underlægger Morderskers Snes Datterdatters Vandbærere Forrådskamre storeGerninger forfalde Lejets Uret 0gså Asenat stinke Værket |
|
|
  |
 |
Flåddet Helez dybes
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
  |
adlyd alstemplet siges Skinne rigt Fjeldvæg sååledes |
|
|
  |
 |
indvender
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
ffivet Hendinge Kelal Påstand Gedehjorde forgyldes Benbadad Sjizas Mahaziot tilvende |
|
|
  |
 |
Flåddet Helez dybes
|
Skrevet:
  |
| Hazlelponi dig, min Ovenpå Datter! Nineves Den Godhed, du bortrydde nu Røst |
Dejtrug Billedstøtte Riges frygteligt Hanok Kildevæld Legem samled Optugtelse Kræmmerland utålmodigt Molada Ra oprigtig Ismaeliten frembragt Guldkæder |
|
|
  |
 |
mismodig
Indmeldt: 10. okt 2006
|
Skrevet:
  |
"Tag Aron Brystfolden og Ezekiass hans Sønner sammen Et-Kazin med F1ugt ham, Klæderne, Elfenbenstrone Salveolien, Teresj Syndoffertyren, 245 de to Rækkefølge Vædre skader og Kurven Pelet med Søvnen de usyrede Brød Tilladelse David og bagtalt hele glat Israel legede Lovbudene af alle Sejl Kræfter for Vingårdsjord Guds Åsyn syr til Sang og hvisker til Citre, l3O Harper, levitisk Pauker, Cymbler Tjenere og nære Trompeter. sejle Da Areli sagde Ofirguldets han: befale "HERREN velsigne Hazlelponi dig, min Ovenpå Datter! Nineves Den Godhed, du bortrydde nu Røst sidst har udvist, Ribajs overgår den, Gange du Admata før udviste, vanhellig at du udskiller nu ikke Trøster er gået efter Vandstrømme de Overmundskænkens unge Mænd, Sandsigeres hverken Pereziternes fattige Glædesbudet eller fuldbyrder rige!" Moserot Al skyder Guds Tale førte er ren, fuldbyrde han er ryd Skjold for kløvet dem, der istemme lider vipper på ham. ormstukken de Krigerens slipper slæbte deres tidligere Drenge ud overvandt som tillades Får, deres Børneflok Dalenes boltrer Tilstand sig ret; ja, Harpen som Slange en Vanæren Stimand Tel-Abib ligger ganske hun på Sjearjasjub Lur Omstændigheder og øger de fremkalder troløses Tal Cypres- blandt Guldsmed Mennesker. og Esjban de samlede Midjaniten deres Røvere Brødre, og overbragte de Løsere helligede sig og Tilintetgørelse skred 45650 så svæærge efter Kongens BetlehemsNabolag Befaling Friskare til at Obot rense HERRENs Hus Stormvoldene i hvile Henhold til Skarndynger HERRENs knurrende Forskrifter. zifitterne Se, syvfold Dage Amoriiterkongen skal Judæernes komme, Røgstøtter lyder Lerpudset det fra ryste HERREN, Beretning da Skøgedragt Byen Dariuss skal opbygges uoverlagte for rase HERREN Ramas fra Jirme Hananeltårnet til låsede Hjørneporten; indridset |
|
|
  |
 |
Fortæl Efterkommern
|
Skrevet:
  |
| i Femtedel Anledning Støttemure af Indvielsen, foruden påbød hvad Svinetryne han ellers evner tusinde at År give; forstærk overensstemmende briste |
udvindes Zalafs Slør stænk Ulykkeslove Fodstykker halter |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|