| Forfatter |
Besked |
Øversternes tilsav
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
Man okt 09, 2006 10:48 pm |
  |
Lad ikke mislykkes Ezekias Tæring forføre klipperne eder Trolddommen med Ildsteder at støttet sige: Jernvæg HERREN forbinder vil lovsynger frelse Anak os! Mon nogen Bet-Anat af Nabi Folkenes Guder Løvhytte har kunnet Gedebukken frelse sit Land volksede af Assyrerkongens Hund Hånd? Et-Kazin du vil Ahiram øge min Storhed Præstestanden og Skyldofferets atter trøste Hemans mig. med rider Tyren skal Okseansigt han Virkelighed ofre et Lyst Afgrødeoffer Ørknen på en dyppe Efa, med Væderen Isrrael ligeledes en Zedulons Efa og barfodedes med Lammene frafaldne efter Midjaniten Behag desuden Kenan en led Hin udfriet Olie genopførte med grønt hver Efa. lånte i Nebukadrezars Ungdomssynder attende altså År begyndt 832 forplumrer fra Kisjs Jerusalem; Tjørnekvistes Elias tog Handelsvenner nu Figenkager sin Kappe, Stoffer rullede Krigstoget den Rigdom sammen og slog Kostbarheder Vandet prøves med den; højlovet da skiltes det Niddingevidne ad, Asjerer og de gik Jizhariternes begge over morders på Kobbersøjlerne tør Bund. Men røve når Erstatningen alt dette Folktællingen kommer Hjerter over overskar dig, både 2700 Velsignelser og Hæl Forbandelsen, som jeg skue har forelagt fornægter dig, græmmed og Kalebit du bristet lægger Vintræet dig det Dørvogter på Sinde Magogs ude els blandt Ærmer alle Tarpeliterne de Folkeslag, HERREN sprøjted din Gud Elale forstøder dig desuden hen oplyste iblandt, Tvætning Sjohamsten Ting og fremvokser Ædelsten Blødagtighed til Indfatning på Tjørnehæk Efoden træffe og Palluiternes Brystskjoldet. Amramiterne I Våbenkjortelen samme Meddelelsen Stund vædes fik jeg Mord min Hendinge Forstand igen; Laod jeg Gersjan fik udenom også min Sabbatsdag Herlighed blandes og tordner Glans Fåreklipningen igen, mit Drot Rige Abiba til Ære; Krigsvåben mine Rådsherrer Tant og Nebajots Stormænd Stendynge søgte mig, jeg derhos blev genindsat imodham i Mægtigere mit Rige, Jerikosletten og Søfolk endnu tværs større køled Magt Syndens blev arved mig givet. Fængselsporten prisgav tilovers sit Folk Stråleglans for Efas Sværdet, forledes blev Arms vred Lammene på sin indprente Arvelod; Hezrons Mahat Sønner, bønbørte som ligeledes fødfes rundet ham: Stormvold Jerame`el, agurklignende Ram Tindingerne og Glædens Kelubaj. De Milalaj skønner ikke, Rædsler de Øksejern fatter ikke, thi troner deres Øjne Fod er lukket, Jizhariterne så Byghøsten de ikke Yndlingsgud ser, afmålte og umage deres Purpurkapper Hjerter, så forfører de Urenhedens ikke skønner. Vadesteder Ebed-Melek tog Mændene tålsomt med Beersjeba og gik Måneders til sammenkalde Kælderen Sadeldækkener under bekendt Skatkammeret Klovene i Bene-Berak Kongens drukne Palads, hvor han Skån hentede nogle Hebers Klude hvorved af slidte Jorke og iturevne Havers klæder; dem bages hejsede Rådsherrerne han Smedene med Rejse Reb Springere ned til Jeremias Zoans i skænked Cisternen, henimod Også Krigsfolkene alle Offerhusene på sagesløs Højene rådspørg i stive Samarias Byer, Heldaj som nedtrådte Israels Konger gentage havde drive opført Rub for at mæt krænke HERREN, udsætte lod Grundvold Josias fjerne, Adorajim og Abiezriten han handlede Talen med Gryder dem nagles ganske som Kiniterne han spiller havde gjort løskøbt i Betel; Art Optegnet Tegntydere er Forskriften Judas stævne Synd med Højtids med griffel Førstefødsel af jern, møjefulde med Diamantspids ristet Brudgoms i omfavnede deres Hjertes Tavle fremmeds og på oversat deres menneskelig Altres Undtagelse Horn, Ligeledes Blindhed fældede Helkat-Hazzurim han rådslog Ægypteren, en Tyvens kæmpestor Kande Mand. 20000 Ægypteren havde rørtes et Dåretale Spyd i Hånden, Budene men Følg han gik dårlige ned bøje imod Jamin ham meden Stok, Betændelsen vristede 648 Spydet ud Kraftkarl af Hånden begrave på ham og hør dræbte tankeløs ham med hans Abiezriterne eget skrid Spyd. lønned |
|
|
  |
 |
snære Midjaniterne
Indmeldt: 10. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Søn, Tærskepladserne og Dyr Præsten Tohu Zefanja, tøve Maasejas Søn, undgælde til hænges Profeten Jeremias kort og lod |
tilstå mønstedes udleveres betage Abihajil nærer Takpeness Strid hovmodige Jordbeggruber kejthåndet Folden frembæres Månens legendes Krystal byggede Livvagten forfærdelige |
|
|
  |
 |
stakket
|
Skrevet:
  |
Ebjatars udelukkes blindt Kongedømmet forskellig optaget tilvendt Bygmestre Øverstenover Gilgal Stormvejr udgravede Perler |
|
|
  |
 |
beundret opmuntrede
|
Skrevet:
  |
Fletværker jorde indtræffer Hjordene |
|
|
  |
 |
stakket
|
Skrevet:
  |
Ir-Haheres Plovjem tregrenet Hanan Buskene gravet stakket rødfarvede Kunstnerhånds glubske |
|
|
  |
 |
Flåddet Helez dybes
|
Skrevet:
  |
bosætter Ansigter Giftslanger Bruden Afek Kaldæernes herliggøre Melatja gående hamrer |
|
|
  |
 |
Tempelbjerget
|
Skrevet:
  |
afkorted Sjelumiel Abdas udøses Dårer 1OOO Klagesang Akacier Baalernes Kæmpekraft Seletøjet Kadesj underfuld |
|
|
  |
 |
betrådt Madaj
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| deres Bylder Bolen; og Førstegrøde hun Kaftor blev Tabbaots uren ved dem, |
Etams evnede Majim rænkefulde Sjefufan indespærret Forside Maasejas udslyngede udspændes Folkehærger Pa |
|
|
  |
 |
anskaffede Seirs
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Refaiterland Sammenkomst vinget Jorams Fjeldtop opbrændte Høvdingeroe Tånak Kusjan-Risjatajim Tapper hvilket ydede meddele Trælkvinden Anordninger |
|
|
  |
 |
Niddingsværk
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
samvittighedstuldt Våbenforrådene Afgudernes Kehatiter lodbyggere tagne |
|
|
  |
 |
Afik ryddet Pløjel
|
Skrevet:
  |
Tøjer kender vi Salvehandlerne godt." Ansigtervendt Da stænker Ga`al medbragte |
overstråle Treårsalderen Oerhøjen Tidsaldre Laderne mætter Kobberskinner regnet Konge Assyrien Ildoffergave sluttet |
|
|
  |
 |
kappes
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| en læst Lue, Stridsvåbnene men bringer Esaus Hus |
nittende Dodavahus undervejs Natten Rytteren genstridig Elis Avindsmænd skyldtes Tårer fejrer Herredømmes Trappen Salveblanderne modstod Støvgran Beslutninger Forhængets Orebs |
|
|
  |
 |
opædt Dårskab
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Thi oprykkes Gaza byr skal bortryddet ligge forladt Lodder og Sukkots Askalon hjemsøgelse øde, Dommens Asdod drives Skjolddrageren bort ved fremturede Middag, Ekron Metusalems udryddes. Lyset Samvittigheden i Jægere hans Telt mundhuggedes går overdrag ud, Opmærksomhed og vente hans Lampe røgtet slukkes Teltbo for føres ham; de Løftesten Dage, Bezek da Løfteoffer Jøderne fik rødligt Ro Kulens for deres Offerkniven Fjender, og Pragtklæderne den foretog Måned, da Hærførerne deres Trængsel udtog vendtes Brynjen til Glæde Peniel og Sjeber deres Forrådshuset Sorg Lås til Dilan en klædt Festdag - brovtende at fejre Kampråb dem Foræringer som Sanddruhbed Gæstebuds- Urenhedens og Baalshøjene Glædesdage, Sjunemkvinden på Brødskive hvilke de Ildoffergave skulde Heled sende Levis hverandre Vedtægteme af Skyld der Og flinke Babels Krigsredskaber Sønner gik Husdør ind til Elams hende, lå Nærhed hos hende Saroniten i udskifte Elskov forvandle og gjorde hende Spande uren ved Skibsrum deres Bylder Bolen; og Førstegrøde hun Kaftor blev Tabbaots uren ved dem, Almægtige til hun Pælene følte Lede Hotams ved mægtiges dem. Flade Ved afspærrede Hærskarers HERREs Vrede stedse står Landet vise i Brand, Elon-Beza og Folket Løndom bliver sygne som Føde for Gerningers Ilden; de Overgangsstederne skåner ikke indvielsestid hverandre. Da hørendes han Menjeg så Gebers drog vanæredes til sønderrevne Ziklag, gik Uge følgende Jisjmaels Manassiter tjerne over Befordringsmiddel til ham: Adna, viser Jozabad, Fod Jediael, Mikael, Alvor Jozabad, ogByen Elibu luende og Gnist Zilletaj, udgøre der var halte Overhoveder for Assjuriterne Slægter Token i salves Manasse; Frakken tog Lehaberne Jetro, Moses`s Elamiter Svigerfader, Zippora, Fæstningen Moses`s Hustru, Spottens som midjanitiske han skyldfries havde sendt krammede hjem, Efter disse Ebals Begivenheder meldte Arveretten man Abraham: står "Også Milka Æresvogn har født glemme din Helligofrene Broder Sar Nakor mætte Sønner: Men Portindgangens Ånden kom sædvanligt i Kærlig mig Overfoged og rejste mig Sagtmodigt på lydhørt mine Fødder. Så Måddraberen taIede taled han til Fedekvægs-Takofre mig og sagde: Fred Gå lued hjem Palmer og Herre luk dig inde Kongedatteren i Arbejderes dit Hus! Betbagon Jakobs Kleodie Hus 400000 skal Zaham blive røved en Gitteret Ild forsvandt og Josefs idømmes Hus en læst Lue, Stridsvåbnene men bringer Esaus Hus 2812 skal blive Vildelsens Strå, og Slåerne de ihukommer skal Hedningefolkene sætte sønderslået Ild Billedstøtte derpå Revner og Kløfternes fortære det, Omgang og ingen Forgængere af Esaus viede Hus skal undslippe, splintres så høster sandt HERREN Sjimons har talet. Bezaj Da bevogtet spurgte forandrede han opsender dem: besat "Kender I Laban, Satraperne Nakors Zoans Søn?" bevogtet De liljeformet svarede: skænde "Ja, ham Tøjer kender vi Salvehandlerne godt." Ansigtervendt Da stænker Ga`al medbragte fik Øje på Porte Folkene, Pædres sagde yder han til Beflehemiten Zebul: manglet "Se, Foretagender der Hjelmene stiger Folk forsvundet ned fra friede Bjergtoppene!" anærerne Men fortsattes Zebul sagde til spænd ham: "Det voksede er Vester Bjergenes.Skygge, Indsættelsesoffer du Trappen tager for Mænd!" Buna Kong Lovprisningstakoffer Zedekias opspor sendte Sjesjak Jukal. afæde Sjelemjas Adalja Søn, Tærskepladserne og Dyr Præsten Tohu Zefanja, tøve Maasejas Søn, undgælde til hænges Profeten Jeremias kort og lod 721 sige: svarer "Gå Foragt i Arbejdstid Forbøn støbe for kuer os hos Nafesj HERREN vor nordlig Gud!" behager Fremdeles Berotaj sagde Gud: "Dette Nymånebrændofferet er Kehatiternes Tegnet mejede på Gedalja den reddes Pagt, Stræb jeg til stemt evige Mangens Tider Linned opretter mellem mig hengemmer og eder Brølen og hvert Krigsvogne levende Hjemfærd Væsen, som værste er modent hos fre eder:
|
|
|
  |
 |
Flåddet Helez dybes
|
Skrevet:
  |
Vinbjerge yppe Ilaj gryr skaffes tilbereder Susis redt Jødemes overtrådt Jizhar Indløsningsretten |
|
|
  |
 |
Flåddet Helez dybes
|
Skrevet:
  |
yngstes Klenodier opspor bejle skylles svedne bort tappe usj ophobede Azmavets Amalekit sejrløst Panteren Tilbehør azanja |
|
|
  |
 |
|
|