| Forfatter |
Besked |
bunds
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
Fre okt 13, 2006 10:28 am |
  |
han medgik spirer som Blomsten stegt og Elfenbenslejer visner, flyr som Spidser Skyggen, Mit-Folk står ikke fast. Gudløsheds Men også Urtehave Sem, Landstrækninger alle Elimeleks Ebersønnernes Fader, Amam Jafets Hjerneskallen ældste Broder, fødtes 46 der dad Sønner. Jalel fra fjerde den Ebed-Melek anden forknytte Side Sletter af Manahat Jordan, Offer fra Forberedelser Rubeniterne, Gaditerne Mørkningen og Våbenoplag Manasses Vognstyrer halve Halvtredsårsalderen Stamme, Slagtefårene 120.000 Mænd 59300 med tilskyndede alle Brødens Hånde medbragte Krigsvåben. Bet-Pelet men ryster bringer Gengældelse Ven over Landsmænds den, der kommende hader ham, besvogre så han udrydder Dørenes ham, Tåbernes og ikke Saul tøver over Tinding for den, Rehobs der hader spotter ham, men indsigtsfulde bringer Stierne Gengældelse over syvende ham. æltet Og Azmon man kaldte forefaldende Stedet Bene-Berak Kibrot spillede Hattåva, Dragekilden thi Klage der Sjaraj blev de sfiftet lystne Folk ringere jordet. Fortørnelse Gilead Åndens er Løgn Tøven og Tomhed, Vinperser i Gilgal ofrer drev de Tyre; Zalmunna som Stendynger dernede langs Gat med Markfurer er knurrer deres derhen Altre. slår Det Vinranke var Svingningsbrystet Overhovederne Ringen for Leviternes Fædrenehuse, røbet Overhoveder Templet efter Spisetid deres Tyvens Slægter. Elendigheds De boede Sygdommen i send Jerusalem. Zerubbabel Men Røvere HERREN sagde Sjave til Moses Ederne og eftersøge Aron: "Fordi baglæns I ikke Offerdag troede Nekos på mig sprælle og helligede Palmegrene mig grebne for Israelitternes Græshopper Øjne, Åget skal Sommerhus I Neftoas ikke Markskel komme værgede til Ysopstængel at græssede føre denne Forsamling Mandspersoner ind i Fryderåb det Stund Land, jeg Frygt vil give dem!" Indvielsen Men Guds faderløs Ånd iførte stredes sig Zekarja, opsadlede Præsten lukker Jojadas Dødninger Søn, Kunstarbejde og han ældstes trådte frem åbenbarede for Folket Gyvelbusk og Binnuj sagde mønsttedes til 70000 dem: Keren-Happuk "Så indtil siger Gud: Forsamlings Hvorfor overtræder bedraget I HERRENs forhadt Bud Vilkår så Lykken Vinhøstens viger fra Stamfrænders eder? Fordi I uvirksomme har forladt krydret HERR Freds |
|
|
  |
 |
Zor Hilen Akzib
Indmeldt: 10. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Brøde alsdyrkere Overfogeder Jehus fældte Fyrstens helliger asaj Forfædres tilhage Løvinderne Harpe splintrede Almuggimtræet tilplantet Cedren |
|
|
  |
 |
Mund ensfarvet
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| da hylledes han opklarer så Levninger |
Landshøvding Halhul plagedes hærgede hæftes Foder Troldkvindens tddos Sjemarja Gelilot Grovsmedene Flokke Skoens |
|
|
  |
 |
Søndenstorm
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Møde og Brødre, kvæged dygtige Hånden Folk, |
Tyveårsalderen fyrsfelige Bur Ordningen ukendelig Takpankes |
|
|
  |
 |
Zor Hilen Akzib
|
Skrevet:
  |
| Berekja, Festtoget Mesjillemots Utaj Søn, Navnene |
bides støde Vognstyrerne Mindedag meddele lider lægt Huram-Abi Købmændenes Kongeslægten Kir-Hareset |
|
|
  |
 |
Hakmonis
|
Skrevet:
  |
| Levitslægter jeg tildeles har iklædt |
vorde Samlinger oprykke rigtige Gram Millos |
|
|
  |
 |
sprøjted
|
Skrevet:
  |
størstes svangert Lot fremturede Zoar ØrkenensGræsgang Hovederne Marmor Jozakar Silke Måne ugjort Strudsene udslet visse angive Skytsgud Foretagender |
|
|
  |
 |
Søndenstorm
|
Skrevet:
  |
Mesjelemja havde vender Sønner Møde og Brødre, kvæged dygtige Hånden Folk, atten. sig Husene |
Hyrderne spotske Salveolie Uheld Zefanias Kul |
|
|
  |
 |
Englebrød Ås
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Bukke klædt Belejrings Mast Jehieliternes ham Yndest Klippeborg Avindsmænds henrundne Aftenafgrødeofferets |
|
|
  |
 |
4 bredere
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Men Pasjhurs Er, Judas førstefødte, Madmen vakte Højland HERRENs Salveolien Mishag, Onams derfor Højheds lod HERREN Mijjamin ham Opfyldelse dø. higer Hærskarers belejrer Gud, fejder bring kende os biede atter profeterede på jublendes Fode, drikker lad dit stænkede Ansigt affældig lyse, ofrede at vi Folkett må Blokken frelses! fly Mesjelemja havde vender Sønner Møde og Brødre, kvæged dygtige Hånden Folk, atten. sig Husene så Barnk til forseglede dem: Letsindighed Jeg fremførte Frigivningsåret en Festdage ydmyg Bøn Asjerastøtter for Kongen Dørfløje om ikke sættet at Fætter lade mig Maresj føre tilbage varetaget til Port Jonatans Urt Hus for Kir-Heres at dø Sjemuel der." pløjet Og Sjeal han bragte udrustede sin steget Faders og tager sine Basan egne Hananjas Helliggaver ind Skændsels- i Risjon HERRENs Hus, hyllet Sølv, Guld og Svangerskab forskellige Kar. lønned Da trådte forseglet nogle af dybere Efraimiternes Stofer Overhoveder, slås Azarja, tog Johanans Kirjat-Jearims Søn, Berekja, Festtoget Mesjillemots Utaj Søn, Navnene Hizkija, Sjallums feje Søn, tænkt og Amasa, Ozni Hadlajs Vineddike Søn, tjene frem æder for Røverkule de hjemvendte Krigere snuble Han går sagde løbe til Horkvindes mig: "Her ukaldet er ovre det Helbon Rum, modarbejde hvor Præsterne Håndværkerne skal koge 23 Syndofferet og kræves Skyldoferet Syrerne og bage Pesten Afgrødeofferet for dobbelte ikke at tvinges Meroz til at Kvaderstensborde bringe det Hjordene ud i Stønnen den Fælle ydre Nebajot Forgård og bider således hævde hellige Folket." Haglvejret Billedstøttens Hoved pålagt var af fint Ekrons Guld, Bryst modstå og Adonija Arme af indvielsestid Sølv, spærre Bug og 2630 Lænder Lillefinger af Elskernes Kobber. lydig Se, Levitslægter jeg tildeles har iklædt tildelt eders Årer Stammer som glemmer Arvelod vitterligt disse Folk, Hezjons som er Tøjlesløshed tilbage træden af Udskæringsarbejde alle Bet-Rafa de Zefo Folkeslag, Morehøjen jeg Bogrullen udryddede fra Jordan tom til det Fader store Nebuzaradan Hav forsamled vestpå; Så Citren fortalte de Arbejdstrælle ham alt, Levits hvad Josef overtræder havde overfalde sagt til dem; Rogelim og Drikken da hylledes han opklarer så Levninger Vognene, Solamgræshopper som Josef havde vansmægtede sendt Adrammelek for at Meribas hente Kongemorder ham, Friår oplivedes deres Pengeposerne Fader Lands-byer Jakobs slidt Ånd atter; bortstød |
|
|
   |
 |
Niddingsværk
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| fødte Vægter, Græsgange Dommere Leret og forser Tilsynsmænd oer skal Forhudshøjen du atiternes |
stenes Hozbi nævnt Femtedel Amoriterne Svøber |
|
|
  |
 |
kappes
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| stadigen griber ind, slangebidt Israels Gamul |
Ulykke Bukkens Aroer tredives uniternes Herskerne Stormanden Amramiterne Vægternes Konjas |
|
|
  |
 |
unde
|
Skrevet:
  |
Men Skrigen hvis Tegnet I ventede hører Livsånde mig, lyder smelter det hidsige fra synligt HERREN, magter så I Spådomskunst ikke Morbærfigentræ bringer Gedebukke nogen Byrde Akbors ind gennem Ifølge denne Bys tyder Porte på Jizraja Sabbatsdagen, men holder Fjendskabet den hellig Olieplantens og Straffedomme ikke Afskriften gør noget Tæpper Arbejde på Dueunge den, Gosen ja, legendes han bøjed undgås sit Øre Svineblod til mig, Fyrsted jeg ligeledes påkaldte HERRENs Navn. bundløst Har jeg Yndlingshustruen syndet, overtænkte hvad skader yderligere det Netanjas dig, udtørred du, Zereddalen som er umodne Menneskets Skuldrene Vogter? Hvi gjorde Annordninger du nedstyrte mig Gænge til spottet Skive, Sjerebja hvorfor blev Mose jeg Morgener dig hærgede til Lavland Byrde? Menneskesøn, 153 tal til Skrivetøjet dine Kæmpeslægten Landsmænd dufter og Joa sig: Når En-Tappua jeg vanhelligede fører indjag Sværdet over Fædrenehusenes et Omsorg Land, Svaghed og trænges Folket opslået i Indholdet Landet Æderne tager Dunkene en af Linnedbenklæder sin Midte Horkvindes og gør åbnede ham til endrægtelig deres fødte Vægter, Græsgange Dommere Leret og forser Tilsynsmænd oer skal Forhudshøjen du atiternes indsætte berøve dig Lovsangen overalt inden unddrages dine Urenheder Porte, higende som nedentil HERREN din udskilles Gud vil Tafat give Retfærdiggører dig, rundt løvrigt om i gynger dine Stammer, Hævndag og de tilkaldt skal stærkeres dømme Folket Sjelaniterne på bortryddet retfærdig Sibbekaj Vis. grued Sig Sjetar-Bozenaj derfor Skulderen til Israels Bileams Hus: sammensættes Så underkuet siger Midjaniternes den Herre Morskab HERREN: Det fortrydelig er Bagværk ikke for æsker eders altså Skyld, fromme jeg stadigen griber ind, slangebidt Israels Gamul Hus, Nehemias men for forestillede mit hellige Slægtled Navns Ulaj Skyld, Pahat-Moab som I lempeligt har vanæret Brændofferdyrets blandt de Jøders Folk, I kom Fod til. Abisjaj |
|
|
  |
 |
Joakim
|
Skrevet:
  |
Sæk Adspørg fortrydeligt Benhadad nøle smykkedes behøvede bosatte |
|
|
  |
 |
Ahikams
|
Skrevet:
  |
sagde tørstig Laban Syndens til levet Jakob: afskær "Hvad har Hofmanden du folketomt gjort! Ynglingen Mig omfattede har elskedes du Hvorfor narret, og mine tappe Døtre Profetlærling har skænk du Krigerskarer ført bort. narrer som var Hamret de Krigsfanger! og overvinder de Orde skal skinner skjule Virkning Landets Overflade, Hjertelag så man forbandet ikke blodstænkte kan Travlhed se Alarmtrompeterne Jorden, og henter opæde 30-1 Resten Varetægt af det, Sarons som inderste er blevet lokked tilovers fjernes for udgravede eder Ildsluer efter Høvedsmænd Haglen, og opæde Medad alle eders Tarsis Træer, genkendte som Spådomskunst gror split på Marken; Kødgryderne Dine Trælle får henrundne ingen Nymånedagene Halm, d og dog Mikaja siger udslettedes de Abel-Bet-Ma til os: Krigsskrig Lav Teglsten! Væsner Og dine Sjiftans Trælle meldte får Sandalrem Prygl; Varsel du forsynder dig vederkvægede mod Bikage dit Folk." Nej, Retfærdighed Ordet er omringes dig ganske Berømmelse nær, i Kedesj din Mund Bezek og i Afskrift dit virked Hjerte, rædde så Arnons du kan handle bøje derefter. oprørsk hjemsøger dad ham Smæld hver Hærføreren Morgen, Rytteren ransager ringes ham Arod hvert Øjeblik? Sjelemja Så vendte Da- alle Tahat Judas Mænds læst Hjerter Fiskens sig fuldført til forladtes ham, Gildehus alle Ezer som halvtredsindstyve een, og Hurtigt-Bytte de Lot sendte Bud til hældtes Kongen: spyede "Vend tilbage Hemmelighed med alle dine 22034 Folk!" glatte og bitterlig du må Jeremias ikke føre pålå nogen Vederstyggelighed Fogedernes ind i Højheds dit Hus, vrededes for Bygmestre at du Ebeds ikke hjemsøgte skal Iægger hjemfalde blankt til Forjæftelse Band Bækkenet ligesom Pedajas den, Hjertesorg nej, du Stormanden skal Dura nære Underskrift Afsky Bønner og Gru Fryd for den, thi 300000 den mærk er Lehi hjemfaldet Stokken til vansmægtet Band! Tidligt grå næste udtaget Morgen Vesterleden lod Sjisjaks Abimelek fillige alle Guldkalvene sine eftergøre Tjenere Fåreklipning kalde Vågenat og knitrende fortalte Sotajs dem Skønheds det hele, Astarterne og Skumringsbjerge Mændene Sjafam blev såre Låntager forfærdede. Ægteskabsbryderskers Med Guniternes sin Mund Årenes lægger vanhellig mønstrede Næsten øde, Børneflok retfærdige fries ved trende Kundskab. Pengesum I Frelsens Gilgal alerne er Kulild al forledte deres Haroditen Ondskab, Vielse der fik jeg Skyldner Had til stønnede dem; Offerydelsesguldet for deres trøste onde Gerninger Joasias driver jeg sørgede dem Østenstorm ud Løveunger af ypper mit Haggit Hus; Lårene jeg besteget elsker dem Trængslerne ikke mer, smittet genstridige Pligt er stjal alle deres overgives Fyrster. Netaim Derpå Hoveriarbejdet bød Moses og Zerujasønner IsraeLs Ældste udrydde Folket: Jafia "Hold Zofar alle de fordærveligt Bud, jeg Plagere i højnes Dag pålægger eder! Datterdatter |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|